"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

måndag 9 januari 2012

Ännu ett UFO

Vet inte vad som tagit åt mig på sista tiden.. Är så fruktansvärt trött hela tiden och har noll motivation till allt! Blev visserligen sjuk efter nyår, men ändå.. Jag blir så less på allt. Just nu sitter jag och pluggar på tentan i juridik. Den är på onsdag. Egentligen är det vår roligaste kurs på länge, men med sprängande huvudvärk och ögonlock som faller ner av sig själva så går det inte så lätt att sitta och leta i lagboken efter paragrafer om det ena och det andra. Igår gav jag mig när klockan var 20.00 (notera att jag inte hade suttit hela dagen) och eftersom sambon var borta så satte jag mig en timma framför mina älskade tre symaskiner. Letade lite mer i UFO-påsen och hittade molnkoftor i stl 50/58 och 62 som bara saknade halslinning och muddar på ärmarna. Sagt och gjort!!


Den ena fastnade åtminstone på bild. Den andra hamnade i lådan innan jag hann fota ;) men de är likadana så det spelar ju ingen roll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar