"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

måndag 9 januari 2012

Tygnarkoman

Jag är ganska sparsam av mig.. Köper sällan kläder, smycken, skor och annat behövligt till mig själv, och jag är ju trots allt student och har bara CSN att leva på. Men tyger och sytillbehör däremot- DÄR försvinner det pengar!!! Inte för mycket givetvis- jag har alltid koll på min ekonomi ;) Nu i slutet av december har jag fyndat en massa på rea på Stoff och stil och även en hel del bastyger på Jofotex som både hade rea och fraktfritt innan decembers sista dag. När man ser helheten känns det som om jag är tygnarkoman! Men jag VET även att tygförådet gagnar mig i längden, det är alltid bra att ha lite mer färger på muddar, lite bastyger och ett litet lager som man kan ta av när sylusten infaller sig! Stooort tack till min älskade mamma som tvättat en stor del av dessa tyger åt mig nu när det är så svårt att få tid i tvättstugan!




2 kommentarer:

  1. Klart jag hjälper dig gumman, det vet du.

    Puss på dig gullepluttan från Mamsen

    SvaraRadera
  2. Klart jag hjälper dig gumman, det vet du.

    Puss på dig gullepluttan från Mamsen

    SvaraRadera