"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

söndag 31 juli 2011

Äppelset

Åh va jag är nöjd med mitt "äppelset". Det finns färdiga koftor och byxor i lager i stl 50, 62, och 80. 74an är såld. Dock är storlekarna mer passande som dubbelstorlekarna 50/56, 62/68 osv eftersom koftan är lite bredare och längre i ärmarna än en vanlig tröja för att passa som just kofta.
Tyget är beställt från kameleontdesign och är en mjuk bomullsinterlock (eller jersey, jag minns inte riktigt) med gräddvit bakgrund och ett mönster av gröna, gula, rosa och röda äpplen.

Säljer dessa till det underbara marknadspriset 300 kr för ett set. Bara byxa: 150 kr eller bara kofta 185 kr.
Maila mig vid intresse!




Sockersöta 1åringen Oliva visar hur man fin man kan vara i äppelsetet stl 80 på tröja och 74 på byxor :)



Sötnosen! Detta är min favoritbild. Hon är inte arg, hon bara pratar och busar och jag var snabb med kameran ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar