"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

fredag 22 juli 2011

sommarmarknad 30e juli!

KOM KOM KOM och besök sommarmarknaden i Nanbergas kursgård den 30e juli mellan 11-17 =) Där kommer ni hitta mig och en hel drös andra hantverkare!

Plats:
Nannberga 155
(Nannberga gamla skola)
732 01 ARBOGA
Tele: 0589 510 09
 
Låt er dock inte luras av att det står Arboga. Det är utanför stan, (på landet) nära mitt barndomshem..  Många vet nog var Nannberga Hamn är, i det lilla villaområdet innan man svänger ner till vägen ner mot hamnen ligger detta underbara lilla café med kursgård och annat skoj. 

Hoppas vi ses där!

Vill även be om ursäkt att bloggandet minst sagt släntrat efter. Jag har MASSOR av fint som jag måste lägga upp, en del är inte fotat och annat ligger i hårddisken och bränner på mitt samvete. Men livet kommer emellan ibland, och efter en semesterresa och mycket uppgifter som skulle skrivas till min projektledningskurs så har det inte funnits tid över. Bättring ska det bli!

Ses nästa lördag hoppas jag =)

1 kommentar:

  1. Stort tack till alla som kom till marknaden, och tack för alla fina kommentarer och positiv respons! /Hanna

    SvaraRadera