"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

söndag 31 juli 2011

Marknadsgodis

Nu är sommarmarknaden över och jag tänkte lägga upp lite bilder på sakerna som såldes och finns en del som finns kvar i lager fortfarande. För att göra det hela enklare så tror jag att alla föremål får egna inlägg.
Så här såg mitt bord ut. Lite rörigt kanske, men jag hade mycket saker som trängdes på det lilla bordet.

Underbart att se alla kläder hängande tillsammans på en ställning. Kunde inte låta bli att känna mig lite stolt över att se de13 byxor och 10 koftor som jag slitit mitt hår för att få färdiga. Mycket beröm fick kläderna och det verkade inte finnas någon klar favorit, utan alla fick ungefär likvärdigt med beröm.

5 kommentarer:

  1. Catrine Lundberg31 juli 2011 kl. 12:47

    Hej!
    Hoppas att det gick bra på marknaden. Jag tycker att du har jätte söta barnkläder och filtar.

    SvaraRadera
  2. Hej Catrine! Tack så mycket för din fina kommentar!! Det värmer väldigt mycket.

    SvaraRadera
  3. Man blir oerhört imponerad! Jag hoppas verkligen att många upptäcker din Blogg så de får se dessa ljuvliga skapelser. Lycka till & Kram

    SvaraRadera
  4. Oj vad du är duktig Hanna, jätte fina kläder! kramar

    SvaraRadera
  5. Tack Lina, och tack för kommentaren från "anonym" :) Jag uppskattar det verkligen!!

    SvaraRadera