"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

söndag 3 juni 2012

Bodys och byxor

Jag har haft en mer eller mindre SYFRI tid de senaste månaderna. Tiden har inte räckt till riktigt, hälsan har inte varit den bästa, och jag har helt enkelt inte haft lust att dra fram alla grejer för att sy..

Men, en del har producerats och jag har bara inte bloggat om det än. Men här kommer lite bildbombning för att uppdatera er lite. ;)

Bodys med matchande byxor i ekologiska tyger: (Kan inte understryka nog hur mycket jag ÄLSKAR det randiga tyget som även polarna och pyret använder sig av) 
























Body och byxor i stl 50/56 med tyg från "A-H tyger". Oj så fina de randiga tygerna är.







Blinka lilla stjärna där, hur jag undrar var du är...

En kofta med knappar ska väl matchas med ett par coola byxor i ekologisk jersey? Synd bara att det svarta tyget tappade lite färg i tvätten..


















Elefanter i massor :) En somrig variant av body med elefanter, ranglanärm med dekorativa sömmar och passande byxor i stl 62/68.


 Supernöjd :)

Ett helt gäng har ni fått se nu :)






Men va sägs om en samlad bild?

1 kommentar: