"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

tisdag 13 september 2011

Beställ inte från sewingworld!!

I mer än en månad har jag väntat på tillbehören till min symaskin som jag beställt på det amerikanska företaget sewingworld.com.. Idag kom det sista paketet, men jag fattar inte vad de tänker med för de har skickat fel storlek på kantbandstillbehöret... Första tanken var att jag kanske gjort ett misstag och beställt fel 8mm trots allt, men efter att ha kollat kopian på min beställning där det tydligt står 12mm så är det tydligt att de har klantat till det... Kommer aldrig mer beställa något från detta usla företag. De svarar inte på mail, ljuger i telefon, varorna tar mer än en månad att få och de skickar fel saker... INTE BRA!!!

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag undrar bara var du beställer dina lappar som du syr på kläderna som du sytt?
    Mvh Karolina

    SvaraRadera
  2. Hej Karolina! Kul att du har hittat min blogg :) Jag beställer de underbara lapparna från worldwidelabel.com! Du kan läsa mer om mina tips angående beställning från det företaget under fliken " namnlappar" längst till vänster på bloggen, och hör av dig om du har fler frågor! Lycka till!!! :)
    Mvh
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Skit företag men man tror juh alltid det bästa. Jätte kul att du uppdatera så offta med bilder och vad som händer. stora kramar

    SvaraRadera