"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

onsdag 7 september 2011

Livebilder

Vardagen är fullspäckad med studier, kör, sömnad, vänner dans (snart) och alla "hushålls-måsten". Jag hinner inte med att blogga så mycket och det har jag dåligt samvete för. Jag har många vackra klänningar att visa, och söta bilder på från en nöjd kund. Syverkstaden har varit i full gång mellan febertopparna nu när jag varit sjuk i drygt en vecka så jag har en del att visa. Men det får bloggas om nästa vecka för nu har jag bara några minuter på mig innan jag måste sova, för imorgon ska jag ta med mig mor min och åka till Stockholm till ett asiatiska spa som kallas yasuragi, och helgen ska spenderas i Askersund hos svärmor och besök på den årliga chokladmässan. 
Min väns dotter har agerat modell till alla kläder jag hade i hennes storlek. (Dvs stl50 och 50/56) Åh gud så söt hon var, i ALLT!! Jag blir både lycklig och stolt när jag ser att mina modeller passar och att kläderna är ännu sötare på bebisen än när man bara ser dem framför sig. Alla dessa som är över från tidigare marknad ska med på SANNAMARKNADEN den 4/10. (Mer om den senare). Koftorna kostar 185kr, byxorna 150, och tillsammans 300kr. Detta gäller för storlekarna 50/56-80. Klänningen kostar 220 för stl.50/56-stl.74/8 medan de större storlekarna upp till 110/116 kostar 260kr. Mer bilder på klänningarna kommer som sagt. 
Nu till Nellie som modellerar för kläderna:
Lite rundad v-ringning i halsen, veckad underdel och puffärmar.


Tyg från stoff och stil. HELT fantastiskt mjuk.

Knäppning på baksidan av livet för vacker effekt och enkel på- och avklädnad.

Muddbyxor i velour med tyger från stoff och stil.

Lika fantastisk som olivia ser Nellie ut i äppelsetet. Tyg från "mjuka tyger"

Vinröda / lila trollkoftan passar även superbra till pojkar. Tyg från mjuka tyger.


Söta va?! 
Nä nu är det dags att sova. Godnatt!!

4 kommentarer:

  1. Söt bebis å mycket söta kläder :) duktig du är! kramar

    SvaraRadera
  2. Tack Lina :) ja hon är underbar och så vansinnigt söt!! Hur mår du och familjen kära Lina? Går det bra med pluggandet? :) massa kramar

    SvaraRadera
  3. Dessa söta bebisar ;)Jo det är bra med oss, stressigt men jag har prioriterat om vardagen här hemma så nu börjar allt funka igen. Hur är det med dig vännen? Är du inne nåt på min blogg å tittar? stora kramar

    SvaraRadera
  4. Lina, det låter som en bra ide att du prioriterar om vardagen lite där hemma nu när du även har studierna att tänka på. Du måste ta hand om dig själv ordentligt! Jo tack, det rullar på. Jag har extremt mycket svåra och tidskrävande grejer i skolan (vi läser statistik) och stressigt är bara förnamnet.. Sen har jag ju otur med att vara sjuk ofta. Men annars är det tipptopp :) självklart kollar jag din blogg, du skriver så vettiga saker :) ta hand om dig!!! Massa kramar

    SvaraRadera