"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

torsdag 18 augusti 2011

svindelföretag

Jag har en växande oro i maggropen. Jag beställde dyra tillbehör till min janome covepro maskin från sewingworld.com.uk. Vad jag upptäckt när jag googlat lite om leveranstid (vilket inte står på deras värdelösa hemsida) så verkar det som att många blivit lurade av detta företag(!!!) och varken fått svar på mail eller samtal eller fått sina varor levererade. Nu är två mail skickade.. Jag som så gärna ville ha dem innan helgen... Håll tummarna för att jag får svar eller att varorna levereras snart.. Jag bara väntar och väntar och nu är jag galet nervös för  att jag ska behöva fajtas även om denna beställning :( suck... jag har minsann otur. Eller var det klantigt att inte kolla upp företaget innan?! hm.. både otur och klantighet kanske. Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar