"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

onsdag 17 augusti 2011

Byxor glömda i en påse

Ja det där med att blogga kontinuerligt när man sytt något är inte alltid så lätt, livet kommer lätt emellan. Dessa sydde jag för några veckor sedan och hamnade i en påse som jag hittade nu när jag plockade undan lite. Ett par mysbrallor i velour som passar perfekt till trollkoftorna. Ett par i mörkblå velour (en oanvänd stuv som jag fyndade på loppis) och ett par bruna velourbyxor med tyg från stof och stil. Även mudden är från stof och stil! Båda är i stl 80 (ganska stora). Ska bli spännande att testa dem på Olivia och se om de fortfarande är för stora på henne.

Ursäkta för den dåliga bildkvaliteten!!


Färgerna är svåra att fånga.

Hör av er vid intresse!

1 kommentar:

  1. Jätte fina Hanna! Duktig du är. Ett litet tips kan vara att skriva ut lite priser så man vet ;) Jag vill se massa fina kläder, storleker, tyger, färger, priser m.m. m.m. Det är juh jätte kul å titta juh! kramar

    SvaraRadera