"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

söndag 26 juni 2011

förälskad i en kofta

Ni vet, ibland förälskar man sig i något helt utan uppenbar anledning. Det kan vara ett tyg, ett plagg eller något annat pyssligt.. Denna kofta/ tröja är en sådan sak för mig. Tyget är ett jätte mjukt återanvänt bomullstyg och mudden i ärmslut och halslinningen är från ohlssons tyger. Självklart tillkom också ett par brallisar och en mössa för att göra ett matchande litet set! Tyget till byxorna och fodringen i mössan är också från ohlssons tyger. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska behålla detta set eller slänga in i shopen... hmm... tål att tänkas på. Återkommer ;)




2 kommentarer:

  1. Hej Hanna!
    Vilka fina saker du skapar, imponerande!
    Om du bestämmer dig för att sälja det här gråa setet så är jag intresserad. Behöver veta storlek och pris i så fall.

    Hade bäst! Lycka till med din blogg och ditt skapande.
    Kram Marina J-J
    070-796 1705

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Marina!! Det värmer verkligen att du säger det :) Nu har vi ju redan träffats och pratat om det här personligen, men jag smsar dig om mer detaljer. :) KRAM

    SvaraRadera