"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

söndag 26 juni 2011

Tygkorgar

Tygkorgar är TOPPEN tycker jag!! Jag använder mina för att hålla ordning på smågrejer på nattygsborden i sovrummet, som en förberedd "förkyld-korg" som innehåller allt man kan behöva när man blir sjuk, samt till frukt och annat roligt. Det bästa med dessa är att de är helt vändbara och går därför att variera precis som man vill. Jag syr alltid en enfärgad och en mönstrad sida. På så sätt kan man själv få korgen att matcha hemmets övriga inredning.
Till julmarknaden som var i december så sydde jag upp ett gäng i dessa färgkombinationer. Några av varje färg finns kvar. Ge mig förslag på någon färgkombination så fixar jag det =)





En korg 80kr. Köp två för 150kr.
Just nu finns 2st lila/vit mönstrad och 3st orange/svart mönstrad i lager.

Maila mig om du har andra färg- och mönsterönskemål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar