"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

söndag 26 juni 2011

Vetekuddarna

Innan jul fick jag den briljanta idén att sy upp vetekuddar, vackra kuddar, tygkorgar och annat trevligt till en julmarknad som ägde rum i Jädersbruk (en herrgård utanför Arboga).  Det enda lilla problemet var att det bara var drygt en vecka kvar till marknadsdagarna och jag hade bara sytt ett par korgar och en vetekudde. Men jag är envis som en åsna och sydde som en galning. (Bör tilläggas att detta var mitt i en tentaperiod också.) Men lite blod, svett och tårar senare så stod jag där bakom utställningsbordet med min lilla skyllt på bröstet och kände mig ack så stolt över min bedrift. Detta var alltså första gången jag provade att sälja mina grejer.

Mina vetekuddar med text på blev en klar hit! Jag har dessutom inte sett några andra bloggare som trycker text på sina vetekuddar. Men vem vet, det kanske finns fler som tänkt som jag.
Efter stor efterfrågan på dessa underbara vetekuddar har jag bara en stor kvar med texten värme. Men dessa kan ni beställa av mig när som helst. Finns det inga i webshopen så tillverkar jag på beställning =) Just nu är det vackra blåa, gröna och beiga under produktion.
Kuddarna värms enkelt i micron och håller sig sedan varma länge. Mjukar upp ömmande muskler och leder och värmer den som känner sig frusen.

Alla vetekuddar har avtagbara fodral som går att tvätta i maskinen.


Små vetekuddar. Perfekta att läggas på fötterna, axeln, magen, handlederna osv. Säljs i par eller per styck. Mått ca.....
Pris: 80kr/st, Köp två stycken för 150kr.
Ljusblå vetekudde med valfri text. Avtagbart och tvättbart överdrag. Mått ca .....   
Pris 180kr  exklusive frakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar