"ohanna means family, and family means no body gets left behind" , Urban dictionary

söndag 19 juni 2011

Mitt märke

Jag väntar leverans från "worldwidelabel" där jag har beställt mina namnlappar som ska sys fast på alla kläder jag gör. Det var en ganska utdragen process att få mina lappar till tillverkning och långa väntetider på svar via mail, men man får ju ha i åtanke att företaget ligger i USA och har en annan tidszon. Speciellt dyrt blev det dock inte. Jag har betalat ca 900 för 600st lappar. Jag ville trycka lite färre som ett test och sedan beställa igen om de visade sig vara bra!
Ett tips till er som vill testa worldwidelabel är att inte vara fega och maila en massa innan ni gör beställningen och betalar, som jag gjorde. Det var tydligt att när jag väl betalat ordern gick det helt plötsligt inte en hel vecka mellan svaren på mina mail ;) Det är nämligen så att man skickar sin bild på jpg eller pdf efter att man redan gjort en beställning. Lite krångligt är det måste jag erkänna, men till nästa gång kommer allt gå lättare!

1 kommentar:

  1. Supersöta namnlappar! Lycka till av hela vårt hjärta<3 / Soja & Pysen

    SvaraRadera